Η ισορροπία αυτή για να γίνει σταθερά και μακροχρόνια πρέπει να στηρίζεται σε υγιείς και ευέλικτες Επιχειρήσεις.
Οι Επιχειρήσεις αυτές θα πρέπει να υποστηρίζονται από σύγχρονα εργαλεία πληροφόρησης και Συμβούλους περισσότερα ...Τι γίνεται με τα κλασσικά φαρμακεία του ενός ατόμου
1. Θα πρέπει να κτίσουν πραγματικές συνεργασίες με τα άλλα φαρμακεία της περιοχής τους και όχι μόνο.
2. Αμεση κάλυψη με προιόντα του ενός από άλλον ( πλήρη συνεργασία ).
3. Συγχώνευση - συστέγαση και ίδρυση εταιρειών σε τοπικό επίπεδο με έδρα το περισσότερο κεντρικό ή το μεγαλύτερο ή αυτό που πραγματοποιεί τον μεγαλύτερο τζίρο. Η ίδρυση εταιριών Ο.Ε. συστέγασης ή κεντρικό με υποκαταστήματα είναι μιά ενδεδειγμένη λύση.
4. Πιθανές κοινές προμήθειες σε ορισμένα είδη διαφορετικών προμηθευτών.
5. Κοινές διαφημίσεις και όχι μεγάλη διαφοροποίση τιμών σε ορισμένα ειδη.
6. Ο ανταγωνισμός από τους μεγάλους του κλάδου αντιμετωπίζεται με συνένωση δυνάμεων και συγκριτικών πλονεκτημάτων ( όπως παροχή υψηλού επιπέδου εξατομικευμένων υπηρεσιών ).
7. Εμπλουτισμός με νέα κατάλληλα προιόντα ( mini market ) & υπηρεσίες ώστε να αυξηθεί ο τζίρος και να μην στηρίζεται κυρίως στο φάρμακο που μειώνεται.